Chcesz rozwinąć marketing internetowy w swojej firmie?
Czy odpowiednią poradą dla ciebie jest po prostu: ,,Stwórz swoją witrynę internetową i po prostu dodaj stronę do wyszukiwarek”?
Zdecydowanie NIE!
Lepiej zrób to, po czym zapoznaj się z pojęciem pozycjonowania, a potem pozwól działać specjalistom, którzy z pewnością chętnie ci pomogą osiągnąć zamierzone rezultaty.
Czym jest pozycjonowanie?
Najprościej mówiąc pozycjonowanie (inaczej SEO) jest to ogół procesów mających na celu osiągnięcie przez konkretny serwis internetowy- firmę, blog lub innego rodzaju stronę jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania określonych fraz kluczowych, czy też po prostu pojedynczych słów przez różne wyszukiwarki.
Proces pozycjonowania jest jednym z kluczowych elementów szeroko pojętego marketingu internetowego. Z pewnością można powiedzieć, że nawet dałoby się je nazwać podstawą marketingu internetowego, ponieważ z całą pewnością należy on do grupy narzędzi najbardziej popularnych oraz najbardziej opłacalnych (z powodu swojej skuteczności)
Działanie tej niszy polega na ciągłej analizie sposobu działania wyszukiwarek i przyglądaniu się zachodzącym w nim mechanizmom, doszukiwaniem się logiki, poszukiwaniem analogii w wyborze wysoko pozycjonowanych stron internetowych.
Korzyści wynikające z tego procederu
Im wyższa pozycja danej strony w wyszukiwarce, tym więcej osób ją odwiedzi.
Oczywiste, prawda?
Ale niestety w praktyce nie tak proste do zrealizowania jak brzmi.